خلوتگاه ِ دل ِ من !

گاهی در زندگی دلم به قدری برایت تنگــــ میشود که میخواهم تو را از رؤیاهایم بیرون بیاورم و در آغوش بگیرمت ....

خلوتگاه ِ دل ِ من !

گاهی در زندگی دلم به قدری برایت تنگــــ میشود که میخواهم تو را از رؤیاهایم بیرون بیاورم و در آغوش بگیرمت ....

۳

آرامتـــــــر سکوتــــــ کـُنــــــ ، صــــدایــــــ بیـــــــ تفـــــاوتیـــــ هایتـــــــ آزارمــــــ میــــــدهد

لحظه لحظه هام رو منتظر بودنت هستم ! دورم ازت ، اما با تمام وجودم حست میکنم ! نمیبینمت اما به اُمیدش شبها چشم بر هم مینهم ! صدایتــــ .... و اما صدایتـــــ ... نمیشوندم و فراریم از این همه سکوتـــــ .... کاش این روزهای بی تو بودن زود به آخر برسه !



نظرات 2 + ارسال نظر
حنا پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.tanhayi-18.blogfa.com

اسلام علیک بر نیلی جانممم

سلامممم حنای عزیزم ! خوش اومدی ... چی داری تو کیفت رو کن که گرسنه ایم

نونوچه پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

واسه نیلی جووووووووووووووووووووووووووووونم
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد